STRATEGISK KOMMUNIKATION
Det er ingen kunst at lave strategier, analyser og beredskaber. Kunsten er altid at kommunikere det relevante uden at tabe den røde tråd.
Hos Asbjørn & Borberg hjælper vi jer med at finde frem til de vigtigste strategiske budskaber og fortællinger i jeres virksomhed eller organisation.
Vores arbejdsform kræver en vis tilvænning for nogen. For vi stiller mange spørgsmål. Men vi spørger altid med ét eneste mål for øje: At hjælpe jer med at finde svarene.
KURSER OG UDVIKLING
Måske trænger I til at få opfrisket jeres viden. Måske vil I provokeres. Og måske vil I gerne sætte en ny retning for virksomhedens kommunikation- og pressearbejde.
Hos Asbjørn & Borberg har vi mange års erfaring med at gennemføre workshops og kurser om kommunikation og formidling.
Produktet kan være fx være et målrettet pressekursus, en peptalk om intern kommunikation eller et foredrag om content marketing set med journalistiske øjne.
Vores udgangspunkt er aldrig det, vi allerede har lavet for andre kunder. Udgangspunktet er jeres virkelighed, her og nu.
JOURNALISTIK OG PRESSEARBEJDE
Alle har en mening om journalistik. Men når du skal i pressen med dine budskaber, er det viden og og håndværk, der tæller.
Hos Asbjørn & Borberg får du struktureret pressearbejde fra velskrivende journalister, der kan vinkle, så redaktionernes interesse vækkes.
Vi leverer alt fra pressemeddelelser over tema- og baggrundsartikler til interviews og kronikker.
Og vi står klar, når du skal forklare og forsvare dig i pressen.
BØGER – FORLAGET ASBORG
Med en bogudgivelse formidler I jeres kernefortælling, historie eller tema, så I både får intern opmærksomhed og ekstern synlighed.
Gennem forlaget Asborg, som er en naturlig udløber af Asbjørn & Borberg, varetager vi hele processen, fra ide til research til PR og udgivelse.
Gennem årene har vi udgivet bøger i samarbejde med virksomheder, fonde, organisationer og enkeltpersoner.
Flere af vores bøger har fået store anmelderroser, men det vigtigste for os er altid, at vi lever op til formålet med bogen, og at læserne kan lide den.